ثبت نام آزمون تیزهوشان بندرعباس
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بندرعباس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان هر ساله برای پایه های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می نماید و علاقه مندان باید پس از اطلاع از زمان ثبت نام، برای نام نویسی اینترنتی خود در این آزمون کنند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری در سراسر استان ها برگزار می شود و تاریخ ثبت نام تیزهوشان و برگزاری نیز برای تمام استان ها همزمان است بنابراین دانش آموزان بندرعباس نیز باید در تاریخی که سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان اعلام می کند، ثبت نام خود را انجام دهند. در ادامه شرح کاملی از شرایط، زمان، دفترچه، نحوه و هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بندرعباس 1401 – 1402 ارائه خواهیم داد.

منبع: ثبت نام آزمون تیزهوشان بندرعباس

 

ثبت نام تیزهوشان بندرعباس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزان ساکن بندرعباس که علاقه مند به تحصیل در مدارس برتر تیزهوشان هستند، باید ضمن دارا بودن شرایط و معدل لازم، در آزمون ورودی این مدارس شرکت نمایند. همه مدارس تیزهوشان بندرعباس همگی از طریق آزمون ورودی، دانش آموز پذیرش می کنند.

نکته: آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود و تنها دانش آموزان ممتاز که نمرات خیلی خوب دارند، مجاز به شرکت در این آزمون می باشند.

 

بخوانید: راهنما کامل ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401

 

 

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم بندرعباس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 بندرعباس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان انجام میگیرد. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چند سال اخیر دستخوش تغییراتی بوده است، پیش از سال 96 سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بر اساس کتاب های درسی پایه پنجم و ششم ابتدایی طراحی می شد اما در چند سال گذشته، محتوای آزمون کاملا بر اساس هوش و استعداد تحلیلی دانش آموزان است و به همین دلیل است که نام آزمون، به آزمون سنجش هوش تغییر کرده است. 

بنابراین دانش آموزانی که علاقه مندید در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم ثبت نام و شرکت کنید، حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که آزمون به صورت تست هوش است و کتاب های درسی مبنای طراحی سوالات نیستند.

 

ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم بندرعباس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

در سال های گذشته، آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه نهم به دهم مشترک بود و در نتیجه دانش آموزان می توانستند با شرکت در یک آزمون مشترک، شانس خود را برای قبولی در دو مدرسه امتحان کنند. اما در سال 99، این دو آزمون به صورت مجزا برگزار شدند و شما با ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402 تنها می توانید برای قبولی در مدرسه تیزهوشان اقدام کنید و مدرسه نمونه دولتی، آزمون جداگانه ای دارد که به صورت استانی است.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان بندرعباس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 بندرعباس در هر دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم از اواخر بهمن ماه آغاز می شود و معمولا به دانش آموزان حدود یک هفته الی 10 روز فرصت داده می شود که با مراجعه به سامانه azmoon.medu.ir ثبت نام خود را انجام دهند. برای اطلاع از  کلیک کنید.

 

تاکنون زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اعلام نشده است. به محض اعلام در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

در سال گذشته مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 از تاریخ ۱۱ الی ۲۵ فروردین ماه بوده است و برای سال آینده نیز پیش بینی می شود که هفته آخر بهمن ماه، لینک ثبت نام در سایت های مذکور فعال شود. به شما دانش آموزان عزیز توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی که سامانه برای ثبت نام فعال می شود، هر چه سریع تر ثبت نام خود را انجام دهید زیرا ممکن است در روزهای پایانی سایت به دلیل ازدحام جمعیت شلوغ شود و فرصت ثبت نام خود را از دست دهید.

 

شرایط ثبت نام تیز هوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

با دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 – 1402 داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 بندرعباس برای هر یک از آزمون های پایه ششم به هفتم و نهم به دهم مطالعه کنند که به شرح زیر می باشد:

شرایط ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم  کسب مقیاس خیلی خوب در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی
دانش آموزانی که فقط در یک درس از دروس پایه پنجم و ششم نمره خوب دارند و نمرات باقی دروس خیلی خوب است نیز مجاز به ثبت نام آزمون سنجش هوش ششم به هفتم هستند.
شرایط ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم   اشتغال به تحصیل در پایه نهم
کسب حداقل معدل 19 در پایه هشتم
 دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم مدارس تیزهوشان برای قبولی در پایه دهم همین مدارس، لازم نیست که در آزمون ورودی شرکت کنند ولی باید حداقل معدل کل 16 درامتحانات خرداد ماه پایه نهم را به دست آورند.

 

بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 

 

 

سایت ثبت نام تیزهوشان بندرعباس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 سامانه وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی azmoon.medu.ir می باشد. داوطلبانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم شرکت کنند، بایستی با اطلاع از زمان نام نویسی به سایت azmoon.medu.ir و یا سامانه همگام مراجعه نمایند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند. البته داوطلبان ثبت نام خود را نیز می توانند از سایت همگام نیز ثبت کنند. 

کلیه اخبار مربوط به ثبت نام و برگزاری آزمون تیزهوشان بندرعباس از جمله زمان ثبت نام، زمان برگزاری، انتشار و دفترچه سوالات آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه و … همگی از طریق سایت های معرفی شده به داوطلبان اطلاع رسانی می شود و دانش آموزان بندرعباس نیز برای اطلاع از هر یک از موارد فوق، باید به همین سایت ها مراجعه نمایند.

 

نحوه ثبت نام

 در ادامه نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 را به صورت گام به گام شرح داده ایم.

1️⃣ در اولین گام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان، باید به سایت مرتبط به آدرس azmoon.medu.ir مراجعه کنید.

2️⃣ هر یک از دانش آموزان با درج کد ملی و رمز عبور همگام در محل‌های درخواستی، می‌توانند وارد پرتال شخصی خود شود.

3️⃣ در این مرحله تعهدنامه‌ای نمایش داده می‌شود که باید مورد مطالعه قرار گیرد. در انتهای این تعهدنامه لازم است موافقت خود را با محتوای آن اعلام و سپس گزینه « ذخیره و بعدی » را انتخاب کنید.

4️⃣ فرم ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم در این گام در دسترس داوطلب قرار می‌گیرد. این فرم می‌بایست با اطلاعات دقیق تکمیل و ذخیره شود.

5️⃣ با ذخیره فرم ثبت نام و ورود به مرحله بعدی، داوطلب می‌تواند دبیرستان‌های تیزهوشان مورد تقاضای خود را انتخاب کند. این انتخاب باید مطابق با آدرس محل سکونت انجام گیرد. متقاضی مجاز است 3 مدرسه تیزهوشان را به ترتیب اولویت برگزیند.

6️⃣ گام نهایی مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 بندرعباس است. ثبت نام تیزهوشان زمانی به اتمام می‌رسد که هزینه آن پرداخت شده باشد. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد.

7️⃣ پس از پایان مراحل تکمیل فرم ثبت نام، حتما از کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 که توسط سامانه ارائه می شود پرینت تهیه کنید و یا آن را یادداشت کنید. اگر کد پیگیری به شما ارائه نشود، در واقع ثبت نامتان ناقص است و باید مراحل را از ابتدا تکرار کنید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نامی

در نهایت لازم است به این موضوع نیز اشاره کنیم که دانش آموزانی که قصد تغییر فرم ثبت نام خود را دارند، می توانند در زمانی که تعیین می شود به سامانه ثبت نام مراجعه و فرم را ویرایش نمایند. تمام دانش آموزانی که در سایت ثبت نام کرده اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و زمان در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401 نیز، در تاریخ های زیر است :

✅ دانش آموزان تا اخرین روز در نظر گرفته شده برای ثبت نام می توانند به سایت مراجعه و فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

✅ در مهلت مجددی که برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام در نظر گرفته می شود، دانش آموزانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند در صورت لزوم فرم ثبت نام خود را ویرایش کنند.

✅ در زمان دریافت کارت ورود به جلسه اگر مغایرتی در کارت خود مشاهده کردید، باید از طریق سایت این اطلاعات اشتباه را ویرایش کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان بندرعباس  1401 – 1402 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان مدارس بندرعباس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی است ؟

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم بندرعباس از اواخر بهمن ماه آغاز می شود و تا هفته اول اسفند ماه ادامه دارد.

برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بندرعباس باید به کدام سایت مراجعه کنیم ؟

داوطلبانبرای ثبت نام آزمون تیزهوشان باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بندرعباس ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در چه تاریخی منتشر می شود ؟

دفترچه راهنمای ثبت نام ازمون مدارس تیزهوشان در همان اولین روز ثبت نام یعنی اواخر بهمن ماه منتشر خواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

منبع: ثبت نام آزمون تیزهوشان بندرعباس





:: برچسب‌ها: ثبت نام آزمون تیزهوشان بندرعباس ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: