زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان این دانشگاه است. وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که از سال ۱۴۰۳ کنکور دانشگاه فرهنگیان به صورت اختصاصی و مستقل از سازمان سنجش برگزار می‌شود. داوطلبان می‌توانند در این آزمون ثبت نام کرده و در زمان برگزاری آزمون در جلسه امتحان شرکت نمایند. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 منبع: زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان

زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون اختصاصی فرهنگیان را دارند، باید در بازه زمانی تعیین شده نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کرده و نام نویسی خود را انجام دهند. با توجه به اینکه طرح آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان به تازگی تصویب شده است، هنوز اطلاع دقیقی از جزئیات آن در دسترس نیست. زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان هنوز مشخص نشده است.

با توجه به جدید بودن این آزمون توصیه می شود که متقاضیان ثبت نام کنکوری سراسری 1403 را نیز در بازه زمانی تعیین شده انجام دهند تا در صورت تغییر در برگزاری آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان با مشکل مواجه نشوند.

 

زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان | کنکور دانشگاه فرهنگیان

هر ساله داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته دبیری را دارند، در کنکور سراسری (تمامی زیر گروه‌ها) شرکت می کنند و در صورت کسب رتبه حد نصاب، می توانند در موعد انتخاب رشته، کد رشته محل های دانشگاه فرهنگیان را در فرم انتخاب انتخاب رشته خود وارد کنند.

دانشگاه فرهنگیان پذیرش نیمه متمرکز دارد یعنی داوطلبان علاوه بر کنکور سراسری باید در مصاحبه اختصاصی دانشگاه نیز شرکت نمایند. در صورت قبولی در معاینه جسمانی و مصاحبه شفاهی، داوطلب در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته خواهد شد.

اما در سال 1403 با اعلام وزارت آموزش و پرورش، روش دیگری نیز برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به وجود آمده است و آن کنکور اختصاصی این دانشگاه می باشد. این آزمون به صورت مستقل از کنکور سراسری برگزار می شود و داوطلبان باید به صورت اختصاصی برای این آزمون آماده شوند. طرح برگزاری کنکور دانشگاه فرهنگیان در سال 1403 تصویب شده است اما هنوز جزئیات برگزاری آن همچون زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان منتشر نشده است.

به محض اطلاع رسانی در مورد زمان برگزاری آزمون، تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از جدول زمانی آزمون فرهنگیان در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

کارت ورود به جلسه دانشگاه فرهنگیان 1403

داوطلبان برای شرکت در کنکور در زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان باید کارت ورود به جلسه را دریافت کنند و آن را در روز آزمون با خود به همراه داشته باشند. کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان احتمالا مانند کنکور سراسری چند روز قبل برگزاری آزمون منتشر می‌شود. 

با توجه به عدم اطلاع رسانی در مورد جزییات کنکور اختصاصی فرهنگیان، هنوز مشخص نشده است که کارت ورود به جلسه در چه سایتی قرار می‌گیرد. اما با توجه به مستقل بودن این آزمون پیش بینی می‌شود که در سایت دانشگاه فرهنگیان منتشر شود. 

در صورت هرگونه اطلاع رسانی در مورد کارت ورود به جلسه آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان، این مطلب بروزرسانی شده و جزییات آن به طور کامل در این صفحه قرار می‌گیرد. 

 

زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان | مدارک لازم برای شرکت در آزمون

برای شرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان باید مدارکی را با خود به همراه داشته باشید تا اجازه ورود به جلسه آزمون به شما داده شود. همانطور که گفته شد از جزییات آزمون دانشگاه فرهنگیان و شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اطلاع دقیقی نداریم اما به طور کلی انتظار می‌رود که داشتن مدارک زیر در زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان الزامی باشد. 

✅کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار

✅پرینت کارت ورود به جلسه

همچنین به همراه داشتن برخی از وسایل در جلسه آزمون نیز ممنوع است و در غیر این صورت داوطلب به عنوان متخلف شناسایی شده و از شرکت در آزمون منع می‌شود. از وسایل ممنوع در جلسه آزمون می‌توان به تلفن همراه، ساعت یا دستبند هوشمند، ماشین حساب و قلم نوری، کتاب و جزوه و کیف اشاره کرد. 

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان

داوطلبانی که قصد شرکت در رشته های دانشگاه فرهنگیان را دارند، از سال ۱۴۰۳ می‌توانند علاوه بر کنکور سراسری در آزمون اختصاصی این دانشگاه نیز شرکت کنند. این طرح تصویب شده است اما در مور جزییات آن اطلاع رسانی نشده است. 

چنانچه سوال و یا ابهامی در مورد زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان برای تان وجود دارد و یا در آماگی کنکور با مشکل مواجه شده‌اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان در چه تاریخی است؟

    جزییات کنکور اختصاصی دانشگاه فرهنگیان هنوز اعلام نشده است و اطلاعی از زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان در دسترس نیست.

  2. کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه فرهنگیان چه زمانی منتشر می‌شود؟

    احتمالا کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گیرد. 

  3. برای شرکت در آزمون فرهنگیان چه مدارکی لازم است؟

    در جلسه آزمون باید کارت ملی یا شناسنامه عکس دارد و کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشید. 

    منبع: زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان





:: برچسب‌ها: زمان برگزاری آزمون دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: